پاسخ به پرسش‌های متداول

1- چگونه از مستر خشکبار خرید کنیم؟

  • آموزش ویدیویی خرید ازفروشگاه مستر خشکبار در سایت قرار داده شده میتوانید وارد سایت بشید و از لینک آموزش خرید از سایت آن را ببینید.یا در قسمت چت انلاین از مشاوران مجموعه راهنمایی بگیرید.

    اما به طور خلاصه توضیح بدم که وقتی محصول مورد نظرتون رو برای خرید انتخاب کردید روی ان کلیک میکنید سفارش خود را نهایی کرده و ارسال رو میزنید.

 

2- در چه صورتی ارسال ها رایگان خواهد بود؟

  • به خاطر افزایش قیمت ناگهانی حدود دوبرابر شدن هزینه ارسال توسط اداره پست ارسال رایگان فعلا غیر فعال شده ولی مجدد این امکان فعال خواهد شد.

 

3- شماره تماس و راه های ارتباطی با مستر خشکبار چیست؟

  • (تلفن: 09932144993)

    (پیج اینستاگرام: به زودی راه اندازی میشود) در واتس اپ و پیج اینستاگرام سریعتر به سوالاتتون پاسخ داده میشود.

    (واتس اپ: 09932144993) در واتس اپ و پیج اینستاگرام سریعتر به سوالاتتون پاسخ داده میشود.

    (ایدی تلگرام: mrkhoshkbaar@)

 

4- چه محصولاتی در مستر خشکبار به فروش میرسد؟

  • محصولات موجود در فروشگاه مستر خشکبار فقط به صورت تخصصی (گردو با پوست -مغز گردو – مغز گردو خورشتی- مغز گردو دندانه-بادام سنگی- مغز بادام- بادام تفت داده شده- بادام منقا- بادام سفید شده- بادام تلخ – خلال بادام – هسته زردالو با پوست-هسته زرد الو تلخ – هسته زرد الو شیرین- خلال هسته زردالو – هسته زردالو سفید شده- هسته زردالو شیرین شده-گل محمدی خشک شده اعلا-بادام زمینی با پوست و بدون پوست و….)میباشد.

 

5- سفارشات ما بعد چند روز به دست مان میرسد؟

  • بعد از تهیه محصول مورد نظرتان سفارشتان در سیستم ثبت و به انبار ارسال خواهد شد تا طبق اولویت ثبت سفارش بسته بندی شده و اماده تحویل به پست شود. مستر خشکبار همه روزه ارسال دارد.
  • ارسال توسط اتوبوس برای برخی شهرها در یک روز انجام میشود ولی با پست حدود سه الی 6 روز کاری و با تیپاکس حدود سه روز زمان میبرد و این از دست ما خارج بوده و روال اداره پست و…به این شیوه است.

محصولاتی که دیده اید
فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه اینترنتی مستر خشکبار
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.

شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در مستر خشکبار بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان مستر خشکبار، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.

در صورتی که از خرید خود منصرف شوید مستر خشکبار در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید

کلیه مکاتبات مستر خشکبار با آدرس ایمیل شما انجام می شود.

فروشگاه اینترنتی مستر خشکبار