رویه های بازگرداندن کالا

مجموعه مستر خشکبار به حدی از کیفیت محصولات خود اطمینان دارد که بعد از اینکه محصولی که سفارش داده بودین دستان رسید اما آن کیفیت یا شکل ظاهری محصولی که قبل سفارش به درخواست شما فیلم و عکسش را ارسال کرده بودیم نبود میتوانید مرجوع کنید و بعداز رسیدن محصول به فروشگاه پولتان تمام کمال در همان روز به حسابتان عودت داده میشود.بنابراین محصولات مستر خشکبار اصالت و کیفیتشان تضمین شده خود مستر خشکبار هستند.

قبل از مرجوعی حتما به پشتیبانی فروشگاه در قسمت نظرات سایت و یا در واتس اپ(09932144993)  پیام دهید و مشکل خود را با کارشناسان مجموعه درمیان بگذارید.

شرایط عودت هزینه خرید از مستر خشکبار

توجه،شرایط مرجوعی:(همه این موارد باید رعایت شود تا فرایند مرجوعی به درستی انجام شود در غیر اینصورت فروشگاه مستر خشکبار هیچ مسئولیتی قبول نخواهد کرد).

1-تا 48 ساعت بعد از آن که محصول دستان رسید برای مرجوع کردن محصول فرصت دارین بیشتر ازآن مرجوعی مورد تایید فروشگاه نیست.

2-از کیفیت( خرد نشده باشد و رنگش تغییر نکرده باشد و کپک یا…نزده باشد ) و وزن محصول تغییر یا کم نشده باشد.مجموعه مستر خشکبار مقدار اضافی از نظر وزنی( چند گرم) برای تست شما بزرگواران در محصول سفارش داده شده خدمتتون ارسال میکند.تا بتوانید محصول خریداری شده را تست کنید بدون انکه از وزن اصلی محصول کم شود.

3-هزینه پستی (با اتوبوس یا پست یا تیپاکس یا باربری) عودت محصول به عهده سفارش دهنده عزیز میباشد.

4-این توضیحات و شرایط مرجوعی برای سفارشات خرد میباشد.لطفا دقت کنید و سفارشات عمده شرایطش فرق میکند که برای اطلاع از شرایط مرجوعی خرید عمده با فروشگاه ( 09932144993 ) تماس بگیرین تا کارشناسان راهنمایتون کنند.

5-قبل از مرجوعی حتما به پشتیبانی فروشگاه در قسمت نظرات سایت و یا در واتس اپ(09932144993)  پیام دهید و مشکل خود را با کارشناسان مجموعه درمیان بگذارید.

 

کالا را چطور ارسال کنید؟

1-لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش فروشگاه مستر خشکبار تماس بگیرید(واتس اپ 09932144993).

2-از ارسال محصول یا محصولات خریداری شده بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش مستر خشکبار جداً، خودداری کنید.

3-برای ارسال، باید محصول یا محصولات در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

.

روی مستر خشکبار ویژه حساب کنید.

 

محصولاتی که دیده اید
فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه اینترنتی مستر خشکبار
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.

شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در مستر خشکبار بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان مستر خشکبار، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.

در صورتی که از خرید خود منصرف شوید مستر خشکبار در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید

کلیه مکاتبات مستر خشکبار با آدرس ایمیل شما انجام می شود.

فروشگاه اینترنتی مستر خشکبار